En blogg om hverdagen. Om foto og jakten på det "perfekte bilde". Mat er en av mine største interesser i tillegg til foto og hund,så her vil jeg legge ut oppskrifter som er enkle og gode!

lørdag 6. februar 2010

Blir lite oppskrifter her ser jeg... Men jeg har ikke kamera og da får jeg ikke tatt noen bilder av det jeg lager... Og det er ikke helt det samme med innlegg uten bilder. En fordel er det at kameraet er ødelagt,jeg får tid til å se nøye gjennom bildene som ligger på pcen. Plukke ut en del som burde ha vært slettet for lengst.... Ogsåkan jeg drømme meg bort til sommer når jeg ser på bilder som dette;
Ahh,det skal bli godt med sol og varme igjen..... Dagene har allerede begynt å bli lengre og lysere. Merkelig så godt jeg har lagt merke til det i år. Nå venter jeg bare på at blomstene skal begynne å spire. Våren er vakker!


2 kommentarer:

  1. Så koselig at du likte bloggen min og vil følge den videre :)
    Masse fine bilder her inne hos deg, hit kommer jeg igjen:)

    God helg klem fra Lise:)

    SvarSlett
  2. Hei.:-) Takk takk.:-)

    Herlig blogg her også..og du har knipset blåøye.:-) de er så vakre.:-) jeg sår de hvert år.:-)
    En fin dag til deg.:-)

    Gry

    SvarSlett